TradeTracker heeft een nieuwe basis, die intuïtiever is dan het platform waar de afgelopen acht jaar mee is gewerkt. ‘Het begrijpen en voorbereiden van nieuwe stappen binnen campagnes is veel makkelijker geworden’, aldus het affiliatenetwerk.
Het platform van TradeTracker, dat 15 kantoren en ongeveer tien keer zoveel medewerkers heeft, is in eigen huis ontwikkeld. ‘Na zorgvuldige inspectie van het oude systeem en analyse van de ervaringen van de gebruikers heeft het development team de belangrijkste functies geherstructureerd, zodat deze voor de klant gemakkelijk te begrijpen zijn’, schrijft het netwerk.
Makkelijker interpreteren
Veel aandacht is uitgegaan naar de layout en de navigatie, wat de overzichtelijkheid en de usability moet dienen. Gebruikers zouden voortaan sneller betere beslissingen kunnen nemen. ‘De concrete gegevens en overzichten zijn nog steeds hetzelfde’, laat ceo Paul van Doorn optekenen, ‘maar ze worden op zo’n manier getoond dat het makkelijker is om ze te interpreteren. We zijn erg blij om de vele creatieve mogelijkheden te zien waar onze klanten nu gebruik van kunnen maken.’
Waarachtig, het is echt prachtig, bekijk daarom aandachtig, de nieuwe TradeTracker interface want die is echt machtig. Geen ander platform zo krachtig, transacties gaan jachtig, nu geen 70 maar 80, dit is een top product, dit dacht ik.
Een zeer mooi product wat TradeTracker heeft neergezet. Wij zijn al jaren erg tevreden over TradeTracker, en hiermee bewijzen ze waarom ze boven elk ander netwerk uitsteken.