Twitter heeft een database gelanceerd waarin bedrijven een Twitter-partner vinden die helpt om hun campagnes te versterken. Retailers kunnen hulp krijgen op allerlei vlakken; van het meten van advertenties tot het vinden van geschikte content.
Het Twitter Official Partner Program, zoals het social mediabedrijf zijn database noemt, voegt de al bestaande partners van Twitter’s ‘certified program’ en ‘marketing platform’ samen. Zo krijgt Twitter een nieuwe, meer complete pool voor hulp in bedrijfscampagnes.
Zoekmachine
In onderstaand figuur ziet u een aantal gebieden waarin de partners bedrijven te hulp kunnen schieten. In hun zoektocht dienen ondernemingen ook aan te geven in welk land zij gevestigd zijn en in welke industrie het bedrijf werkt. Daaruit komt een lijst met partners en hun expertises.
Nederland
Twitter werkt voor de hulp van Nederlandse bedrijven samen met IBM en marketingbedrijf voor Twitter-campagnes Soda. Twitter wil de komende jaren zijn partnerships wereldwijd verder uitbreiden om zijn database aan te vullen.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Twitter lanceert partnerdatabase voor hulp bedrijfscampagnes
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.