Twinkle | Digital Commerce

Uber, Perry Sport en Groupon op M-commerce Event

2017-05-27
260130
  • 1:11

M-commerce is al jaren de grote belofte voor retailers. Waar staan we anno 2014 en wat zijn de ervaringen van retailers als Bol.com, Perry Sport en Thuisbezorgd.nl? De antwoorden krijgt u op 6 februari tijdens het M-commerce Event in Amsterdam.

Keynotes Martin Gill van Forrester en internetondernemer Durk Jan de Bruin gaan in op de mobiele mindshift van de consument en wat dat voor u als retailer betekent. Maurits Kaptein, verbonden aan de Universiteit van Tilburg, vertelt alles over de psychologische beinvloedingsprincipes en licht toe hoe u deze online kunt gebruiken om conversie te verhogen.

Praktijkcases
Praktijkcases zijn er van Bol.com, Groupon, Perrysport/Aktiesport, Kindermodeblog.nl en de alternatieve taxiservice Uber.

Ray Bogman van Supportdesk brengt de mythes over het responsive design aan het licht.  Op basis van data van Wakoopa, de Twinkle100 en panelonderzoek zal Measureworks' Jeroen Tjepkema praktische adviezen geven om uw online user experience zo herkenbaar en bruikbaar mogelijk te maken. Wat werkt wel, wat kan beter en hoe kunt u zich onderscheiden?

Debat
Tijdens het M-commerce Debat gaan bedreven m-commerce ondernemers met elkaar in discussie over hun ervaringen met de actualiteit rondom mobiele verkopen.

Het M-commerce Event wordt georganiseerd door Twinkle en Thuiswinkel.org en vindt plaats op 6 februari in Pakhuis De Zwijger in Amsterdam. Direct aanmelden kan hier.