Twinkle | Digital Commerce

Gratis webwinkel voor Honneponnen.nl

2017-05-27
256206
  • [nieuws]
  • 1:15

Vier vrouwen zijn samen winnaar van de gratis webwinkel die ze vanaf morgen op De E-commerce Dagen zullen bouwen. In de Jaarbeurs zal het viertal met professionele partners alles in het werk zetten om woensdagmiddag om half vier de eerste bestelling te verwerken.

Het concept van initiatiefnemers Sylvia Beerens, Karijn Kuijpers, Inge de Munnik en Marielle Seegers werd verkozen boven andere ingezonden concepten van webwinkeliers in de dop. Honneponnen.nl stelt humor en zelfspot centraal en belooft shoppers concrete ideeën aan te reiken die het leven leuker maken. Sleutelwoorden: exlcusief, functioneel, luxe en nieuw. ‘De site richt zich op vrouwen, die overigens ook producten voor mannen kunnen kopen', aldus Beerens.

Desperate housewives
Shoppers krijgen volgens het plan van het viertal onder meer de mogelijkheid te winkelen aan de hand van een prominente tas op de homepage. Door met de muis over de tas te bewegen verschijnen willekeurig afbeeldingen van producten die kunnen worden gekocht. Ook kan er worden geshopt binnen categorieën als ‘Desperate housewives’, ‘Bedrogen vrouwen’ en ‘Stoute meisjes’.

Partners
De winnaar mag bij zijn vliegende start op de hulp rekenen van verschillende partners, waaronder mijnWinkel, Marktplaats, Ogone, HostingXS en TNT Post Pakketservice. Zij stellen voor tienduizenden euro’s aan producten en diensten beschikbaar aan Honneponnen.nl.

Voorgangers
De eigenaars van Scheidsrechtershop.nl, Pantyfashion.nl en Lakuit.nl plukken nog altijd de vruchten van de compleet functionerende webwinkel die ze in voorgaande jaren wonnen.