Twinkle | Digital Commerce

Deloitte Technology Fast 50 2006 bekend

2017-05-26
  • [nieuws]
  • 1:30

Voor de zevende keer zijn de winnaars van de Fast 50 bekendgemaakt. De Deloitte Technology Fast 50 ranking 2006 is gebaseerd op de procentuele omzetgroei over vijf jaar (2001-2005). 'Een notering op de lijst betekent dat de onderneming toonaangevend is op het gebied van innovatie, teamwork, doorzettingsvermogen, moed en visie’, aldus Deloitte.

Tomtom voert de lijst aan. Deloitte meldt een omzetgroei van maar liefst 29519 procent. Nummer 2 is –op grote afstand- Zylom Media Group B.V.. De afgelopen vijf jaar werd een omzetgroei van 6413  behaald.

Traffic4u  (zoekmachinemarketing) heeft een 6de positie behaald. Gert-Jan Munneke, directeur van Traffic4u, is trots op de top 10 notering. ‘Traffic4u bewijst hiermee nogmaals dat het de positie als marktleider verder verstevigt’, aldus Munneke.

Tiende plaats was er voor Funda N.V. De organisatie, waarvan onlangs bekend werd dat zij ook reizen gaan verkopen, behaalde de afgelopen vijf jaar een omzetgroei van 1820 procent.

Coolblue staat dit jaar op de twaalfde plaats. Vorig jaar stond de organisatie op drie. Het bedrijf wist de afgelopen vijf jaar een omzetstijging te realiseren van1621 procent. ‘Een groei van 1621 procent in de laatste vijf jaar laat zien dat we over de juiste visie en leiderschap beschikken’, meent oprichter en directeur Pieter Zwart. ‘Het bereiken van deze positie toont ons commitment aan innovatie en technologie.’

Bookings Europe B.V.,  bekend van booking.com, realiseerde de afgelopen vijf jaar een omzetgroei van 1408 procent en komt daarmee op de veertiende plaats. Volgens Stef Norden, CEO van Booking.com is deze groei onder andere gerealiseerd omdat ingespeeld wordt op de wensen van de consument, en is geïnvesteerd in locale kantoren.’

De top 15 wordt afgesloten door Tribal  (onder andere zoekmachinemarketing) met een omzetgroei van 1301 procent.

Wil je weten wie er verder in de Fast 50 genoteerd staan klik hier.