Gouden Gids heeft voor de online introductie van de vernieuwde website www.goudengids.nl na een pitch gekozen voor LaComunidad.
Oops-momenten
Het Amsterdamse digital branding bureau is behalve voor strategie, concept en creatie van het virale concept Oops-momenten, ook verantwoordelijk voor de online campagne ter promotie van het concept.
Goudengids.nl biedt oplossing
Het concept is bestaat uit een actiewebsite, drie virale video’s en een viral game waarbij deelnemers in herkenbare probleemsituaties terechtkomen, waarbij goudengids.nl de oplossing biedt. Daarnaast kunnen de bezoekers hun Oops-momenten inzenden en met andere bezoekers delen. Deelnemers met de hoogste score maken kans op een van de maandprijzen.
Oops-momenten wordt vanaf komende week actief gepromoot via verschillende kanalen van goudengids.nl, via een online campagne en guerrilla-marketing.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Virale campagne Gouden Gids
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.