Tien jaar Finest50: inspiratie en innovatie

Van de Finest 50 E-commerce naar de 50 beste digital innovatie cases.

Tien jaar Finest50: inspiratie en innovatie

Anne-Roos Hassing, Joyce Lowies, Marijke van Moll, Bart ter Steege, Joost Steins Bisschop Ester Toffoletto

aantal pagina’s: 124
ISBN: 9789076051383

Finest50: 500 inspirerende cases zijn inmiddels beschreven. En juist in het tweede lustrumjaar verbreden we de focus. Er wordt niet meer alleen gekeken naar de pure online verkoop, maar inspirerende innovaties uit alle branches worden uitgebreid beschreven.

In deze editie beschrijven we cases van onder meer Burberry, Adidas, De Bijenkorf, T-Mobile en Marktplaats. U vindt de cases 451 t/m 500, gerangschikt in een vijf-tal hoofdstukken:

  • Nieuwe business modellen
  • Omni channel
  • User experience
  • Conversie optimalisatie
  • Service & loyalty

De tiende Finest50 staat propvol digital inspiratie en must-read kennis voor iedereen, ongeacht uw branche.

De iPad app
Na het grote succes van vorig jaar is de uitgave ook dit jaar als app verkrijgbaar. De Engelstalige app, geschikt voor de Ipad, is verkrijgbaar in de App Store. In de gratis app presenteert Jungle Minds een selectie van deze cases. Wil je altijd en overal de beschikking hebben over alle inspirerende voorbeelden? Download dan in de gratis app de premium versie ter waarde van € 9,99.

Veel leesplezier gewenst!

« Terug naar het boekenoverzicht

 
Twinkle - Finest 50