Twinkle /Starters - RSS feed http://www.twinklemagazine.nl/starters/index.xml?feed=rssTwinkle RSS-feeden-usSun, 28 May 2017 03:04:18 +0100Sun, 28 May 2017 03:04:18 +0100http://www.twinklemagazine.nl/informatie-RSS/Twinkle RSSmarieke@twinklemagazine.nl (Marieke Verdonk)webmaster@twinklemagazine.nl (Webmaster TwinkleMagazine.nl)60 Maak shoppers tot kopers: 3 basistips http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/05/maak-shoppers-tot-kopers-3-basistips/index.xml Consumenten worden overspoeld met allerlei keuzes, via verschillende kanalen. Voor retailers betekent het dat het moeilijker is geworden om consumenten goed te benaderen. In dit artikel drie tips voor startende webwinkeliers.

]]>
Mon, 01 May 2017 13:43:54 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/05/maak-shoppers-tot-kopers-3-basistips/index.xml
Neem pijnpunten voor potentiŽle klanten weg: basistips http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/04/neem-pijnpunten-voor-potentiele-klanten-weg-basistips/index.xml Welke pijnpunten hebben potentiŽle klanten bij het bezoeken van jouw website? En hoe zorg je er als online retailer voor dat je beter wordt gevonden op het web? Metapeople bezocht BrightonSEO en vatte de belangrijkste tips voor startende webwinkeliers samen.

]]>
Fri, 14 Apr 2017 14:39:10 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/04/neem-pijnpunten-voor-potentiele-klanten-weg-basistips/index.xml
Kansen voor virtual en augmented reality in retail http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/03/kansen-voor-virtual-en-augmented-reality-in-retail/index.xml Online shoppen is gemakkelijk. Het gaat snel, de prijzen zijn vaak lager dan in de winkel en meestal is het productassortiment ook groter. Maar tot nu toe ontbreekt een belangrijk element dat het fysieke winkelen juist leuk maakt: de interactie met de producten.

]]>
Mon, 20 Mar 2017 15:44:03 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/03/kansen-voor-virtual-en-augmented-reality-in-retail/index.xml
Retargeting voor Valentijnsdag: 3 basistips http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/02/retargeting-voor-valentijnsdag-3-basistips/index.xml Valentijnsdag staat voor de deur en ondanks dat vier op de vijf consumenten met een partner niets voor hun geliefde aanschaffen, is het de moeite waard om extra aandacht te besteden aan deze gelegenheidskopers. In dit artikel drie basistips over retargeting.

]]>
Mon, 06 Feb 2017 12:14:54 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/02/retargeting-voor-valentijnsdag-3-basistips/index.xml
B2b-klant bereiken: adverteren op LinkedIn http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/12/b2b-klant-bereiken-adverteren-op-linkedin/index.xml Zit jouw doelgroep voornamelijk in de b2b-sector en wil je deze nog beter bereiken? Dan kun je eigenlijk niet om adverteren op LinkedIn heen. Maar wat is er eigenlijk mogelijk? In dit artikel de belangrijkste basiszaken over LinkedIn advertising op een rij.

]]>
Wed, 28 Dec 2016 14:56:32 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/12/b2b-klant-bereiken-adverteren-op-linkedin/index.xml
Hoe beÔnvloedt design de website performance? http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/12/hoe-beinvloedt-design-de-website-performance/index.xml Om de website performance te optimaliseren spelen keuzes in het design ook een belangrijke rol. In dit artikel voor startende webwinkeliers zet CRO-consultant XeÔ Hulshoff de belangrijkste elementen voor je op een rij.

]]>
Thu, 01 Dec 2016 10:33:59 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/12/hoe-beinvloedt-design-de-website-performance/index.xml
Meer conversie op de productdetailpagina: 10 basistips http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/11/meer-conversie-op-de-productdetailpagina-10-basistips/index.xml Conversie en de optimalisatie hiervan zijn razend interessant. Niet alleen vanuit commercieel oogpunt, maar ook kijkend naar de psyche van de mens. In dit artikel voor startende webwinkeliers tien tips over hoe je meer conversie haalt uit je productdetailpagina.

]]>
Wed, 02 Nov 2016 15:48:08 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/11/meer-conversie-op-de-productdetailpagina-10-basistips/index.xml
Haal meer uit je webwinkel: 6 basistips http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/10/haal-meer-uit-je-webwinkel-6-basistips/index.xml Je wilt als startende e-commerce ondernemer het maximale potentieel van jouw webshop benutten. Hoe doe je dat? Met deze basistips haal je meer conversie uit je webwinkel.

]]>
Mon, 03 Oct 2016 12:13:16 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/10/haal-meer-uit-je-webwinkel-6-basistips/index.xml
Seo-basistips: linkbuilding en link earning http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/07/seo-basistips-linkbuilding-en-link-earning/index.xml Nog steeds is ťťn van de belangrijkste factoren voor een website om hoog te scoren het aantal (kwalitatieve) links naar de website toe. In dit artikel voor startende webwinkeliers leest u hoe u dit anno 2016 doet.

]]>
Tue, 26 Jul 2016 13:01:09 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/07/seo-basistips-linkbuilding-en-link-earning/index.xml
Seo-optimalisatie: basistips en -tricks http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/06/seo-optimalisatie-basistips-en-tricks/index.xml Iedereen met een online winkel is op de hoogte van het belang van seo en weet dat een website hier continu geoptimaliseerd moet worden. In dit artikel voor startende webwinkeliers een overzicht van handige tips & tricks.

]]>
Mon, 13 Jun 2016 11:45:00 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/06/seo-optimalisatie-basistips-en-tricks/index.xml
Waarom machines weten wat wij willen http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2016/04/waarom-machines-weten-wat-wij-willen/index.xml ‘Anderen die dit artikel kochten waren ook geÔnteresseerd in…’ In Nederland was het Bol.com die als eerste met suggesties kwam op basis van ons koopgedrag. Inmiddels is deze tactiek niet meer weg te denken uit onze online shop-ervaring.

]]>
Mon, 04 Apr 2016 11:26:14 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2016/04/waarom-machines-weten-wat-wij-willen/index.xml
Voet op het conversiegaspedaal: van display naar verkoop http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/02/met-uw-voet-op-het-conversiegaspedaal-van-display-naar-verkoop/index.xml Jarenlang waren simpele tactieken van publishers dť manier om klanten te laten converteren. Maar de customer journey is in ontwikkeling en uw strategie zal zich hieraan moeten aanpassen. In dit artikel voor startende webwinkeliers leest u een aantal relevante stappen.

]]>
Wed, 24 Feb 2016 13:48:35 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/02/met-uw-voet-op-het-conversiegaspedaal-van-display-naar-verkoop/index.xml