Twinkle /Praktijk - RSS feed http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/index.xml?feed=rssTwinkle RSS-feeden-usThu, 23 Feb 2017 22:15:01 +0100Thu, 23 Feb 2017 22:15:01 +0100http://www.twinklemagazine.nl/informatie-RSS/Twinkle RSSmarieke@twinklemagazine.nl (Marieke Verdonk)webmaster@twinklemagazine.nl (Webmaster TwinkleMagazine.nl)60 Content Brand Pyramide: framework voor groei http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/02/content-brand-pyramide-framework-voor-groei/index.xml De Content Brand Pyramide helpt bedrijven om content te creŰren waarmee zij online sneller gevonden kunnen worden. Search Signals bezocht het event Friends of Search en omschrijft hoe je met dit principe klanten in ambassadeurs verandert.

]]>
Wed, 22 Feb 2017 15:28:06 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/02/content-brand-pyramide-framework-voor-groei/index.xml
Hoe be´nvloedt design de website performance? (deel 2) http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/02/hoe-beinvloedt-design-de-website-performance-(deel-2)/index.xml In dit artikel gaat Xe´ Hulshoff van Tribal verder in op de invloed van lettertypes, kleuren en lay-out op de performance van je site Ún geeft zij tips hoe je deze dan wel optimaal inzet.

]]>
Thu, 16 Feb 2017 15:18:34 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/02/hoe-beinvloedt-design-de-website-performance-(deel-2)/index.xml
'Pre-suasion': conversie door eensgezindheid met je klant http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/02/pre-suasion-conversie-door-eensgezindheid/index.xml Speel in op een gevoel van eensgezindheid om je klant warm te maken voor je product, luidt het Unity-principe van be´nvloedingsgoeroe Cialdini. Ben van Bokhoven geeft antwoord op de vraag wat jij er als (online) marketeer of webshopeigenaar mee kunt.

]]>
Thu, 09 Feb 2017 15:59:23 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/02/pre-suasion-conversie-door-eensgezindheid/index.xml
Retargeting voor Valentijnsdag: 3 basistips http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/02/retargeting-voor-valentijnsdag-3-basistips/index.xml Valentijnsdag staat voor de deur en ondanks dat vier op de vijf consumenten met een partner niets voor hun geliefde aanschaffen, is het de moeite waard om extra aandacht te besteden aan deze gelegenheidskopers. In dit artikel drie basistips over retargeting.

]]>
Mon, 06 Feb 2017 12:14:54 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/02/retargeting-voor-valentijnsdag-3-basistips/index.xml
Marktplaatsen: aansluiten of afhouden? http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/01/marktplaatsen-aansluiten-of-afhouden/index.xml Marktplaatsen zijn in opmars binnen Nederlandse e-commerce. De platformen worden dan ook steeds vaker als integraal onderdeel gezien van de complete marketingmix voor webshops. Wat zijn de kansen en waar moet je voor uitkijken?

]]>
Tue, 31 Jan 2017 12:50:19 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/01/marktplaatsen-aansluiten-of-afhouden/index.xml
Vier goede voornemens voor omnichannel marketeers http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/01/goede-voornemens-voor-omnichannel-marketeers/index.xml Vanuit de trends van 2016 beschrijft Peter van der Schaar vier zaken die prioriteit zouden moeten hebben in elk marketingplan voor het komende jaar. Welke van alle nieuwe trends zijn het waard om tijd en budget aan te besteden?

]]>
Tue, 24 Jan 2017 13:15:36 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/01/goede-voornemens-voor-omnichannel-marketeers/index.xml
Vier trends in programmatic adverteren in 2017 http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/01/vier-trends-in-programmatic-adverteren-in-2017/index.xml Wat kunnen we verwachten van het komend jaar en hoe kan je als adverteerder ervoor zorgen dat je profiteert van de laatste ontwikkelingen op het vlak van programmatic adverteren? Cyril Westerhof (RTB House) heeft de grootste trends voor dit jaar voor je op een rij gezet.

]]>
Mon, 23 Jan 2017 14:13:11 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/01/vier-trends-in-programmatic-adverteren-in-2017/index.xml
Vervolgbestellingen door een post-purchase campagne http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/01/vervolgbestellingen-genereren-met-een-post-purchase-campagne/index.xml Een aankoop vaak wordt gezien als het sluitstuk van het verkoopproces. Daar hoeft het niet op te houden, integendeel zelfs. Wat vaak wordt vergeten is om een post-purchase campagne in te zetten. Saima Alibhai legt uit waarom dat zo belangrijk is.

]]>
Thu, 19 Jan 2017 15:25:04 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/01/vervolgbestellingen-genereren-met-een-post-purchase-campagne/index.xml
Vijf Google Analytics-tips voor 2017 http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/01/vijf-analytics-tips-voor-2017/index.xml Goede voornemens horen bij een nieuw jaar, maar sneuvelen vaak al gauw. Hoogste tijd dus om een meetbaar doel te stellen. Erik Altink geeft vijf tips om met Google Analytcs data nog betrouwbaarder te maken en beter zicht te krijgen op prestaties en kansen.

]]>
Wed, 18 Jan 2017 13:25:40 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/01/vijf-analytics-tips-voor-2017/index.xml
Hoe houd je Google Analytics schoon? http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/01/hoe-houd-je-google-analytics-schoon/index.xml Ook na de verkiezingen in de Verenigde Staten bleef de campagnemachine draaien. Ditmaal in Google Analytics. Een nieuwe vorm van spam bevuilde de Analytics-rapporten van bedrijven. Hoe houd je je Google Analytics schoon?

]]>
Tue, 10 Jan 2017 15:41:26 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2017/01/hoe-houd-je-google-analytics-schoon/index.xml
Iedereen een eigen nieuwsbrief http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/12/iedereen-een-eigen-nieuwsbrief/index.xml De e-mailnieuwsbrief, ÚÚn van de oudste online communicatiemiddelen, heeft geen al te beste naam. Vaak is dat terecht, onze mailboxen lopen immers vol met mailings van kleine en grote online verkopers. Maar de gepersonaliseerde nieuwsbrief biedt soelaas.

]]>
Thu, 29 Dec 2016 15:00:34 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/12/iedereen-een-eigen-nieuwsbrief/index.xml
B2b-klant bereiken: adverteren op LinkedIn http://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/12/b2b-klant-bereiken-adverteren-op-linkedin/index.xml Zit jouw doelgroep voornamelijk in de b2b-sector en wil je deze nog beter bereiken? Dan kun je eigenlijk niet om adverteren op LinkedIn heen. Maar wat is er eigenlijk mogelijk? In dit artikel de belangrijkste basiszaken over LinkedIn advertising op een rij.

]]>
Wed, 28 Dec 2016 14:56:32 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/praktijk/2016/12/b2b-klant-bereiken-adverteren-op-linkedin/index.xml