Maandag 6 maart 2017

541 keer gelezenNu reageren

Twinkle ruimt op – week 9

Twinkle ruimt op – week 9

De redactie van Twinkle maakt dagelijks een selectie uit het brede nieuwsaanbod over e-commerce. We kunnen niet overal ons licht over laten schijnen, maar we willen je wel graag attenderen op artikelen van andere bronnen die volgens ons het lezen waard zijn.

Daarom houdt Twinkle iedere maandag een ‘opruimactie’, waarin we koppen plaatsen met een link naar externe bronnen. Dan weet je zeker dat je niks gemist hebt.

Week  9:

Maandag 27 februari


Tekort dc-personeel dreigt door groei e-commerce, Retailnews.nl

Bezorgservice DekaMarkt nu ook in Zuid-Holland, Emerce.nl

Gap reconfigures warehouses to deliver online orders, Internetretailer.com

Dinsdag 28 februari

Wal-Mart adds prescription refills to its mobile app, Internetretailer.com

DDMA luidt noodklok over komst nieuwe datawet, Telecompaper.com

Curatoren willen opheldering over webwinkel van V&D, Retailnews.nl

Woensdag 1 maart

Poiesz maakt zich klaar voor online, Levensmiddelenkrant.nl

Obi4wan neemt Buzzcapture over, Customerfirst.nl

Slechts 10 procent omnichannel retailers winstgevend’, Fashionunited.nl

Donderdag 2 maart 

Best Buy groeit online sneller dan Wal-Mart en Amazon, Emerce.nl

Tassen webshop opent fysieke winkel in Utrecht, Propertynl.com

Yoox Net-a-Porter’s 2016 online sales grow 14%, Internetretailer.com

Vrijdag 3 maart

Hoe Bloomon stap voor stap een wereldmerk wil worden, Sprout.nl

Carrefour lanceert maaltijdbox in 85 winkels, Gondola.be

JD.com spins out its financial services business, Techcrunch.com

De opruiming van week 8 vind je hier, die van week 7 hier.

Klik hier voor alle nieuwsartikelen van Twinkle van deze en afgelopen maand.

 
 

0

Onderwerp(en) & tags voor dit artikel:



Geef nu als eerste een reactie op:
Twinkle ruimt op – week 9

 









  Code (zie plaatje hierboven)



Uw reactie wordt onder bovengenoemd artikel geplaatst. De redactie van Twinkle behoudt zich het recht voor om reacties te verwijderen in geval ze niet ter zake doen, commercieel of kwetsend zijn. Alle reacties zijn te allen tijde voor verantwoordelijkheid van de inzender.