Twinkle | Digital Commerce

VidaXL maakt televisiedebuut

2017-05-28
180101
  • [nieuws]
  • 0:57

VidaXL breidt zijn reclamecampagne uit naar de televisie. Vanaf vandaag zendt RTL de reclames op alle kanalen uit om de naamsbekendheid van het woonmerk te vergroten. VidaXL maakt daarmee een nieuwe stap in branding.

De nummer 36 van de Twinkle100 pakt het groots aan: in zijn nieuwe campagne maakt vidaXL zowel gebruik van display banners en online video’s als van onsite campaigns en televisiecommercials.

Stopping power
‘In de campagne zullen mensen te zien zijn die rondsurfen op vidaXL.nl. Deze mensen worden gaandeweg overdonderd met de diversiteit van het assortiment en de scherpe prijzen, waarna men door de uitnodigende voice-over worden getriggerd om een kijkje te nemen in de webshop. De beelden zijn laagdrempelig en down-to-earth. Het belangrijkste is dat deze eerste commercial een ‘stopping power’ creëert bij de doelgroep’, vertelt vidaXL in een persbericht.

Uitbreidingen
De uitgebreide reclamecampagne is het voorland van de lancering van de nieuwe marktplaats, die vidaXL in mei aankondigde. De webshopketen breidde zijn activiteiten onlangs uit met logistieke dienstverlening.