Woensdag 11 januari 2017

919 keer gelezenNu reageren

Hotels.com breidt app uit met conciërge service

Hotels.com breidt app uit met conciërge service

Hotels.com integreert een nieuwe conciërge service in zijn bestaande mobiele applicatie. Daarmee wil de Expedia-dochter reizigers ook bedienen op de plaats van bestemming, met restaurantreserveringen en taxiritjes.

De dienst met de toepasselijke naam Concierge is nu alleen nog in de iOS-app te vinden. Klanten die hun hotelreservering al bij Hotels.com hebben gemaakt, kunnen nu ook een stoel reserveren in een restaurant, tickets kopen voor uitjes, een taxirit bestellen of maaltijden in de hotelkamer laten bezorgen.

Uber, Groupon, Delivery.com en OpenTable
Voor de service heeft Hotels.com een samenwerking gesloten met Uber (taxi wereldwijd), Groupon (uitjes, alleen in VS en UK), Delivery.com (maaltijdbezorging, alleen VS en UK) en - opvallend genoeg - OpenTable (restaurantreservering) van concurrent Priceline Group.

Breed aanbod
Hotels.com is één van de vele bedrijven in de travel branche die zijn core business uitbreidt met andere onderdelen van een reis. Concurrent Airbnb kocht deze week bijvoorbeeld restaurant-app Resy om ook restaurantreserveringen te kunnen regelen voor huurders.

 
 

0

Onderwerp(en) & tags voor dit artikel:

- Segmentatie (Klantcontact)
- Mobiele marketing (Marketing)



Geef nu als eerste een reactie op:
Hotels.com breidt app uit met conciërge service

 









  Code (zie plaatje hierboven)



Uw reactie wordt onder bovengenoemd artikel geplaatst. De redactie van Twinkle behoudt zich het recht voor om reacties te verwijderen in geval ze niet ter zake doen, commercieel of kwetsend zijn. Alle reacties zijn te allen tijde voor verantwoordelijkheid van de inzender.