Woensdag 2 november 2016

1501 keer gelezen1 x gereageerd

Instagram test uitbreiding productadvertenties

Instagram test uitbreiding productadvertenties

Instagram test een nieuwe functie in de Verenigde Staten voor advertenties waarbij producten apart kunnen worden aangeklikt. Wanneer een gebruiker op een 'tap to view'-icoon tikt, worden artikelen met productinformatie getoond.

Twintig Amerikaanse merken doen mee met de test, waaronder†Abercrombie & Fitch, Macy’s, Levi’s,Kate Spade en Warby Parker. Instagram verklaart dat het aanklikken van producten die voorbijkomen in advertenties, aansluit bij de manier waarop consumenten tegenwoordig het meest shoppen:online rondsurfend en oriŽnteren op producten met de smartphone.



Adverteren op Instagram
Vorig jaar konden Nederlandse bedrijven voor het eerst† adverteren op Instagram. Met name onder jongeren is Instagram een van de populairste social media-platforms. Instagram kent†Image Ads,†Video Ads†en†Carousel Ads. De test met de 'tap to view'-functie werkt nu alleen nog voor de Amerikaanse†Image Ads.

Lees ook: 'Gros Twinkle100 op YouTube en Instagram' (17-10-2016)


0

Onderwerp(en) & tags voor dit artikel:

- Social media marketing (Marketing)



Er is op dit moment 1 reactie gegeven op:
Instagram test uitbreiding productadvertenties
  1. Jacob op donderdag 8 december, 2016 om 10:04
    www.ajuweliers.nl

    Is er al iets bekend over uitkomsten van deze test?†Ik verwacht dat dit†veel beter zal werken dan de standaard†banners.††


Laat een reactie achter:









Code (zie plaatje hierboven)



Uw reactie wordt onder bovengenoemd artikel geplaatst. De redactie van Twinkle behoudt zich het recht voor om reacties te verwijderen in geval ze niet ter zake doen, commercieel of kwetsend zijn. Alle reacties zijn te allen tijde voor verantwoordelijkheid van de inzender.