Action is opnieuw uitgeroepen tot ‘Beste Winkelketen van Nederland’. De discounter verkoopt niet online en heeft daar ook geen plannen voor. ‘We hebben een unieke propositie, die is gebaseerd op eenvoud. Waarom zouden we dat ingewikkelder maken?’
Dat zegt ceo Sander van der Laan tegen het Belgische vakmedium Gondola. Volgens de voormalige Albert Heijn-directeur past online verkoop niet bij Action. ‘Zeg nooit nooit, maar op dit moment zie ik nog geen enkele webshop waar je gemiddeld 1,45 euro betaalt voor een product en waar er zoveel verrassing is.’
Beste winkelketen
Consumenten lijken de discounter het gebrek aan een online koopmogelijkheid niet kwalijk te nemen. Integendeel: de keten werd gisterenavond alweer voor de derde keer in successie uitgeroepen tot ‘ABN Amro Beste Winkelketen van Nederland’. 123inkt.nl won de ‘Webshop Award Nederland 2016’ (eerder gecommuniceerde categoriewinnaars hier), net als vorig jaar. Jac Hensen sleepte de ‘Cross Channel Award’ in de wacht, ook een publieksprijs.
Daniel Ropers
Daniel Ropers, managing director van bol.com, werd door een vakjury uitgeroepen tot 'Retail Executive 2016-2017’, Hunkemöller ontving gisteren de vakprijs voor het beste managementteam. De retailprijzen zijn uitgereikt op initiatief van Q&A Research & Technology. ABN Amro is hoofdsponsor en naamgever.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Klantlieveling Action houdt het bij fysieke winkels
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.