De 100% reisgidsen hebben een nieuwe naam gekregen en kunnen nu als e-book worden aangeschaft. De informatie in de gidsen is vanaf morgen aan te vullen met aparte themaroutes.
Met ‘Time to momo’ wil uitgever Momedia meer inkomsten uit online verkoop halen. Op dit moment komt 1 tot 2 procent van de omzet uit digitale producten, dit moet naar 50 procent binnen vier tot vijf jaar.
Losse content
Daarom zet Time to momo in op de verkoop van losse, digitale reiscontent, via de website en zijn vernieuwde app. Zo kunnen consumenten niet alleen complete reisgidsen aanschaffen, maar ook bijvoorbeeld informatie over lokale culinaire routes downloaden voor hun tablet of smartphone.
Wandeling maken
Een aparte route door bijvoorbeeld de stad Utrecht kost 2,99 euro. In zestien pagina’s vertelt de gids over 39 adressen langs 6,9 kilometer. Deze wandelingen zijn er ook voor onder meer Boedapest, Keulen en Parijs.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Uitgever 100% reisgids wil helft omzet uit online halen
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.