Vrijdag 9 september 2016

1555 keer gelezenNu reageren

Leapp haalt reparatieservice naar de winkel

Leapp haalt reparatieservice naar de winkel

Met ingang van volgende maand worden alle 22 fysieke winkels van leapp uitgerust met een reparatieservice. Dat maakte ceo en oprichter Rogier van Camp bekend tijdens het Retail & Brands Festival, gisteren in Utrecht.


Tot nu toe voert de refurbished Apple-verkoper reparaties uit buiten het zicht van de klant. ‘Dat brengen we nu ook naar de voorkant’, aldus Van Camp. ‘Klanten kunnen bijvoorbeeld hun kapotte MacBook meenemen en voor een paar tientjes bij ons repareren, terwijl ze van een kop koffie genieten’, citeert RetailNews.

Duitse olievlek
Van Camp maakte ook bekend dat er nog dit jaar een uitbreiding met vijf filialen op de planning staat. Drie daarvan komen er in Duitsland. Het aantal Duitse filialen komt daarmee op zes. Hoewel Van Camp nog niet zo heel enthousiast is over de bestaande Duitse filialen, hoopt hij met vestigingen in grote steden als München, Berlijn en Hamburg op een olievlekeffect. ‘Dan kunnen we ook landelijke reclame gaan maken.’

Spectaculaire groei
Leapp ontving eind vorig jaar de Oryx bij de uitreiking van de FD Gazellen, een ‘ereprijs voor het bedrijf met de meest spectaculaire groei’. De omzet nam in drie jaar tijd met 399 procent toe. Begin dit jaar nam het bedrijf een nieuw platform in gebruik. Renata Gvozden werd aangesteld als leapp's eerste e-commerce manager.

 
 

0

Onderwerp(en) & tags voor dit artikel:

- Klantcontactkanalen (Klantcontact)
- Cross-channel (Multichannel)



Geef nu als eerste een reactie op:
Leapp haalt reparatieservice naar de winkel

 









  Code (zie plaatje hierboven)



Uw reactie wordt onder bovengenoemd artikel geplaatst. De redactie van Twinkle behoudt zich het recht voor om reacties te verwijderen in geval ze niet ter zake doen, commercieel of kwetsend zijn. Alle reacties zijn te allen tijde voor verantwoordelijkheid van de inzender.