Woensdag 21 september 2016

1201 keer gelezenNu reageren

Facebook koppelt dynamic product ads aan winkelvoorraad

Facebook koppelt dynamic product ads aan winkelvoorraad

Facebook heeft zijn dynamic product ads nu ook gekoppeld aan de voorraad in fysieke winkels. Gebruikers zien in een advertentie welke producten in de dichtstbijzijnde vestiging te koop zijn en voor welke prijs.

Retailers kunnen door middel van dynamic product ads consumenten targetten op het product dat zij in de webwinkel hadden bekeken, of hun bijvoorbeeld de meest verkochte producten uit de shop tonen. Facebook breidde de advertenties vorige zomer uit met een cross sell- en up sell-mogelijkheid.

Eerste partners
Nu komt daar een koppeling met de voorraad uit fysieke winkels bij. De eerste Amerikaanse partners in het project zijn Abercrombie & Fitch, Argos, Macy's, Pottery Barn en Target.

Offline informatie
Consumenten zien op hun telefoon via een advertentie op Facebook in welke winkel zij terecht kunnen voor bepaalde producten. Ook worden de productprijs, de openingstijden van het filiaal en welke soortgelijke items in de vesting te koop zijn getoond.

 
 

0

Onderwerp(en) & tags voor dit artikel:



Geef nu als eerste een reactie op:
Facebook koppelt dynamic product ads aan winkelvoorraad

 









  Code (zie plaatje hierboven)



Uw reactie wordt onder bovengenoemd artikel geplaatst. De redactie van Twinkle behoudt zich het recht voor om reacties te verwijderen in geval ze niet ter zake doen, commercieel of kwetsend zijn. Alle reacties zijn te allen tijde voor verantwoordelijkheid van de inzender.