Het van oorsprong Duitse Outfittery heeft een nieuwe investering van 22 miljoen dollar gekregen van Britse en Italiaanse investeerders. Het bedrijf achter een subscription commerce dienst voor mannen wil verder groeien in Europa.
Outfittery kreeg in zijn vierjarig bestaan in totaal 59,8 miljoen dollar van twaalf investeerders, in vijf verschillende rondes. Het bedrijf zegt nu zo’n 400 duizend klanten in acht landen - waaronder Nederland - te hebben.
Dozen kleding
Het bedrijf heeft personal shoppers in dienst die mannen op afstand stijladvies geven. Op basis daarvan zenden ze dozen met kleding naar de klant, die kosteloos terug mag sturen wat hij niet wil hebben.
Modomoto
Outfittery’s concurrent op de Nederlandse markt, het Amsterdamse The Cloakroom, is begin dit jaar in handen gekomen van het Duitse Modomoto. Oprichters Asbjørn Jørgensen en Kasper Brandi Petersen kregen een plek in de directie van de overkoepelende 'Curated Shopping Group'.
Lees ook:
Outfittery gaat retouren gratis ophalen (5-2-2016)
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Outfittery verder Europa in met nieuw groeigeld
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.