Na een klein jaar bij de McGregor Fashion Group is Marco van der Hulst teruggekeerd bij Hunkemöller. Hij stuurt nu de omnichannel activiteiten internationaal aan.
‘Head of Omni Channel at Hunkemöller International BV’, luidt de functieomschrijving op LinkedIn. Voor zijn vertrek in de zomer van vorig jaar was Van der Hulst manager operations & it bij de lingerieketen. Hij begon er begin 2008. Daarvoor werkte hij, antichronologisch, onder meer bij Capgemini, Maxeda, Tommy Hilfiger en Accenture.
Pionier
In zijn eerste periode bij Hunkemöller sleutelde Van der Hulst onder meer aan de internationale online verkoopactiviteiten van de lingerieketen, die ook ging verkopen op Amazon en Zalando. Hunkemöller geldt als een pionier als het gaat om crosschannel, mobile loyalty en personalisering. In de nieuwe functie gaat Van der Hulst het internationale en het kanaaloverstijgende combineren.
Lees ook: McGregor in een nieuw jasje (26 mei 2016)
En er is op dat vlak nog veeeeeeeeeeeeeeeeel werk aan de winkel...