Twinkle | Digital Commerce

Holland at Home met o2o-winkel in China

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 1:01

Webwinkel Holland at Home heeft een offline-to-online (o2o)- winkel geopend in het Holland Flower Park in het Chinese Dafeng. De winkel bevat alleen fysieke artikelen die vervolgens mobiel te bestellen zijn.

Chinese consumenten kunnen tijdens een bezoek aan het bloemenpark een kijkje nemen tussen de oer-Hollandse voedingsartikelen en items van Miffy (Nijntje) van Holland at Home. De producten hebben een scanbaar label die shoppers direct naar een productpagina binnen de Nederlandse website leiden.

Eerste en tweede fase
‘In de eerste fase van dit project worden de bestelde artikelen vanuit Nederland direct naar het huisadres van de Chinese consument verzonden’, zo staat in een persbericht van Holland at Home. ‘In de tweede fase zullen producten ook vanuit een lokaal warenhuis kunnen worden verstuurd.’

Meer winkels
Oprichtster van Holland at Home Chrystal van Goor den Oosterlingh vertelt dat haar webwinkel al aan ‘tienduizenden’ Chinese klanten verstuurt. ‘De opening van deze o2o-winkel in China is een belangrijke stap in onze groeistrategie. We zijn momenteel actief in gesprek met potentiële Chinese investeerders om nog meer o2o-winkels te openen’.

Lees ook:
Holland Paviljoen op Alibaba’s Tmall geopend (29-10-2015)