Twinkle | Digital Commerce

Kleertjes.com introduceert bezorgabonnement

2017-11-11
180101
  • 1:18

Kleertjes.com heeft in stilte een jaarabonnement geïntroduceerd voor het verzenden en retourneren van online bestelde artikelen. Voor een introductieprijs van 9,95 euro ontvangen leden hun orders een jaar lang gratis thuis.

Het abonnement - gebaseerd op Amazon Prime - biedt klanten de mogelijkheid om alle bestellingen een jaar lang gratis thuis te ontvangen, in plaats van 3,95 euro verzendkosten te betalen voor elke order. Ook is retourneren gratis (ter waarde van 6,95 euro) via PostNL of een Kiala-punt. Het abonnement gaat na de introductieperiode 14,95 euro kosten.

Geen waardebon
Leden van ‘Afkopen verzend- en retourkosten’ krijgen voor geretourneerde artikelen het aankoopbedrag op dezelfde manier teruggestort als dat zij hebben betaald. Niet-leden krijgen enkel een waardebon voor hun geretourneerde items.

Top of mind
‘Hiermee wordt de top of mind positie van Kleertjes.com bij onze klant sterk verbeterd en binden we de klant weer een stuk meer aan ons bedrijf’, aldus directeur Siad Awwad tegen Twinkle. Kleertjes.com won in maart de Thuiswinkel Awards Publieksprijs XL in de categorie Baby & Kind.

Interactief trendmagazine
Vlak daarvoor werd de website uitgebreid met een interactief trendmagazine. ‘Met dit online magazine kunnen we onze merken én de klant veel meer bieden’, aldus marketeer Nienke van Vliet. ‘Zo kunnen de merken een brand movie inzetten om hun merk onder de aandacht te brengen en kunnen wij de klant hiermee frequenter op de hoogte brengen van de nieuwste modetrends. Ook de resultaten kunnen wij door middel van een online magazine beter meten.’

Lees ook:
Abonnementsmodel als sleutel (6-4-2016)