Twinkle | Digital Commerce

Jumbo introduceert online only assortiment

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 1:04

Jumbo komt met zogenoemde Grootvoordeelpakken, die alleen online verkrijgbaar zijn. Het gaat om bulkverpakkingen van producten die klanten vaak nodig hebben, te zwaar om vanuit de supermarkt naar huis te tillen.


‘Vanaf nu kun je op Jumbo.com groot voordeel pakken. Bestel deze handige grootverpakkingen van producten die je vaak nodig hebt. En ze zijn nu extra voordelig. Deze producten zijn alleen online verkrijgbaar en bestel je makkelijk via Jumbo.com of via de Jumbo App. Je hoeft er dus niet zelf mee te sjouwen, maar zijn wél altijd op voorraad én super voordelig’, zo staat op Jumbo.com.

Luiers en wasmiddel
Het gaat vooral om pakken luiers, frisdrank, wasmiddel, flessen wijn, diepvriesproducten, aardappelen en vaatwastabletten. Per product staat aangegeven hoeveel een artikel los kost (per liter of per item) en welke prijs consumenten betalen voor het groot inslaan.

Assortiment uitbreiden
Jumbo overwoog bijna een jaar geleden al om online only producten toe te voegen aan het assortiment. E-commerce directeur Roland van den Berg trok het destijds zelfs breder: ‘Het model van partnerships zoals Amazon dat toepast zou ook bij Jumbo.com goed kunnen werken. Of we doen het zelf.’ Uiteindelijk is de eerste stap dus vanuit Jumbo zelf gekomen.