Ronald van Dam vertrekt per april bij Homefashion Group. In zijn functie als hoofd e-commerce bouwde hij de laatste twee jaar aan de online aanwezigheid van onder andere Kwantum.
‘Ronald heeft onze e-commerce tak uitgebouwd tot een team van vijftien online specialisten’, zegt Jeroen de Punder, marketingeindverantwoordelijke bij Homefashion Group tegen Twinkle. ‘We zijn op een punt gekomen dat we onze omnichannel strategie verder moeten structureren, zodat de klant over al onze kanalen heen dezelfde beleving ervaart, maar daar liggen zijn ambities niet. Toen zijn we in goed overleg tot deze conclusie gekomen’.
Uitdaging
Van Dam, die momenteel met vakantie is, heeft nog geen nieuwe uitdaging gevonden. Vóór Homefashion Group - tegenwoordig geen onderdeel meer van Macintosh Retail Group - was hij werkzaam als e-commerce directeur bij Corendon en richtte hij online marketingbureau The Invited op.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Ronald van Dam verlaat Homefashion Group
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.