Wehkamp breidt zijn assortiment uit met 1.500 sieraden en horloges van Brandfield. Dankzij de samenwerking verkoopt het online warenhuis nu nog meer items van topmerken als Hugo Boss, Buddha to Buddha, Tommy Hilfiger, Guess en Oozoo.
Brandfield, niet te verwarren met zijn in 2013 failliet verklaarde naamgenoot, is een bundeling van verschillende webwinkels, waaronder Horloges.nl, Sieraden.com en Zonnebrillen.net. Ook behoort Parfumshop.nl tot Brandfield B.V. Het bedrijf, ook actief op Bol.com, heeft 170 sieraden- en horlogemerken in het bestand en een fysieke vestiging in Groningen.
Bereik vergroten
‘Onze producten worden nu nog beperkt online aangeboden’, laat Jacco Tas, algemeen directeur bij Brandfield, weten in een persbericht. ‘De samenwerking met Wehkamp is de volgende stap in onze online strategie en stelt ons in staat om ons assortiment op een groot platform te kunnen aanbieden.’
Online en offline partners
Wehkamp werkt met diverse retailpartners samen voor de verkoop op zijn platform. C&A had ooit de primeur. Ook onder andere Mango, Sacha en We Fashion gingen Brandfield voor. In mei 2013 breidde Wehkamp zijn aanbod van sieraden en horloges uit met producten van Koninklijke Siebel Juweliers, dat later failliet ging en doorstartte. Siebel is nu niet meer te vinden op Wehkamp.nl.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Wehkamp in zee met online sieradenverkoper Brandfield
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.