Uber lanceert vandaag officieel zijn bezorgdienst voor ‘pretty much everyhing’: UberRush. Volgens het taxibedrijf heeft het altijd ontbroken aan een simpele lokale bezorgoplossing. Tot vandaag.
Alle bedrijven in New York, Chicago en San Francisco kunnen voortaan gebruik maken van UberRush, nadat honderden testpartners al ervaring opdeden. De bezorgservice, vanaf 5 dollar beschikbaaer, kan worden gekoppeld aan e-commerce software van onder andere Bigcommerce en Shopify en aan lokale bestelplatforms als Delivery.com.
Video
Volgens Uber komt on-demand delivery (per auto of fiets) voor ‘miljoenen bedrijven’ beschikbaar. De service wordt hieronder in beeld gebracht:
Realtime tracking
UberRush biedt webshoppers net als taxiklanten de mogelijkheid vervoersmiddelen te volgen op hun route. Postmates, het koeriersnetwerk waar onder andere Starbucks, McDonalds, Apple en Etsy op zijn aangesloten, introduceerde onlangs ook al realtime tracking voor bestellers.
Lees ook: Taxibedrijf Uber: ‘Pakketbezorging? Maybe next’ (6 februari 2014)
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Uber rolt bezorgdienst uit
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.