Twinkle | Digital Commerce

Keten zonder webwinkel weer favoriet bij consument

2017-05-27
180101
  • 0:56

Action is uitgeroepen tot ‘ABN Amro Beste Winkelketen van Nederland’. De discountformule, die niet online verkoopt, was vorig jaar ook al favoriet bij het winkelend publiek. 123inkt.nl won de Webshop Award Nederland 2015, Bever nam gisteren de Cross Channel Award 2015 in ontvangst.

Deze en andere retailprijzen zijn op een gala-avond uitgereikt op initiatief van Q&A Research & Technology. ABN Amro is hoofdsponsor en naamgever van de belangrijkste onderscheiding voor de beste keten overall. Action-ceo Ronald van der Mark werd ook persoonlijke gelauwerd, als Retail Executive 2015. Jumbo kreeg de meeste stemmen van vakgenoten voor de titel Retail Managementteam 2015.

123inkt.nl en Bever
Consumenten kozen het nog altijd niet mobielvriendelijke 123inkt.nl, winnaar van vele Thuiswinkel Awards, als beste webwinkel van ons land. Bever won de Cross Channel Award 2015. De buitensportketen ontving twee jaar geleden al een soortgelijke onderscheiding voor de verbinding van zijn kanalen, de (eenmalig uitgereikte) Multichannel Award.