Twinkle | Digital Commerce

Wybertje krijgt plek op Wehkamp-dozen

2017-05-27
180101
  • 1:06

Voor Wehkamp is een compleet nieuwe huisstijl ontwikkeld, die stapsgewijs wordt geïntroduceerd. Een terugkerend element is het 'Wybertje', verwijzend naar de hoestbonbon in de vorm van een ruit. Die is ook op de nieuwe dozen te vinden.

Koning Willem-Alexander werd vorige week als eerste officiële gast rondgeleid door het geavanceerde nieuwe distributiecentrum van Wehkamp in Zwolle. Op de foto's komen paarskleurige dozen voorbij.

Nieuwe dozen
Woordvoerder Dirk van den Bogaart laat weten dat het om geheel nieuwe dozen gaat, in lijn met de nieuwe huisstijl van het webwarenhuis. Behalve paars wordt ook de kleur groen gebruikt:

Basisvorm
‘De wybertjesvorm is een basisvorm die je vaak terug zult zien komen’, zegt Van den Bogaart over de nieuwe huisstijl. ‘We gebruiken ‘m al een tijdje als laatste shot in onze televisiecommercial bijvoorbeeld.’ Vanaf vandaag is overigens een nieuwe Wehkamp-spot te zien, die de aandacht vestigt op het combineren van verschillende woonstijlen. Ook die sluit af met het Wybertje.

Wehkamp.nl
Het ‘Wybertje van Wehkamp’ is ook te zien op delen van de website, maar bijvoorbeeld (nog) niet op de homepage.
 
In Twinkle 8, die op 6 oktober verschijnt, vindt u een uitgebreid interview met Maurine Alma, brand director bij Wehkamp.