Het modetijdschrift Glamour heeft een webwinkel geopend. Uitgever G+J Media verkoopt op Glamourconceptstore.nl onder andere limited editions van ‘grote merken’ en biedt startende ontwerpers een podium voor hun creaties.
De nieuwe webwinkel bevat, naast de producten van anderen, ook items uit de rubriek ‘Hé, het is oke…’ uit het papieren magazine Glamour. Daarnaast vinden fashionista’s de favoriete producten van de redactie in ‘Editors Picks’ .
Verzendkosten
De artikelen worden voor 5,95 euro verzonden naar klanten in Nederland. Voor kleine items rekent de webwinkel 1,90 euro verzendkosten. Aan klanten in het buitenland wordt niet verzonden.
G+J Media in e-commerce
G+J Media zet langzaamaan stappen in op e-commerce. Anderhalf jaar geleden kocht het de online marktplaats voor tweedehands designerartikelen Designer-vintage.com. Voor de titels National Geographic en Quest opende de uitgever al eerder een eigen webshop.
Webwinkel voor Vogue
Modeblad en Glamour-zus Vogue heeft nog geen online verkoopkanaal in Nederland, maar krijgt binnenkort wel een webwinkel voor Amerikaanse en Britse consumenten. Uitgever Condé Nast opent die in de herfst op Style.com, voorheen de Amerikaanse website van Vogue. Het bedrijf pakt het groter aan dan G+J Media met Glamour; de Amerikaanse Vogue-shop zal bij de start de producten van zo’n honderd tot tweehonderd merken in het assortiment hebben.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Glamour biedt ontwerpers podium in nieuwe webwinkel
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.