Wouter Blok is begonnen als chief marketing officer (cmo) bij Coolblue. Hij werkte jarenlang in dezelfde functie bij EasyToBook, tot hij eind 2012 aan de slag ging voor Google. Onlangs verruilde Blok Amsterdam voor Rotterdam, travel voor retail.
De laatste zeven jaar was Wouter Blok actief in de online reisbranche. Namens EasyToBook nam hij in september 2011 een E-mail Marketing Award in ontvangst. Even daarvoor was het Nederlandse bedrijf overgenomen door Travix. Precies een jaar geleden kreeg EasyToBook weer een nieuwe eigenaar in het Indiase MakeMyTrip.
Coolblue
Blok werkte toen al enige tijd bij Google in Amsterdam, waar hij de afgelopen twee jaar industry manager travel was. Sinds 1 februari is hij in dienst bij retailer Coolblue, als cmo. De nummer 4 van de Twinkle100 boekte afgelopen jaar een omzet van 360 miljoen euro, een groei van 45 procent. Onlangs startte Coolblue met tv-reclame. Momenteel is de tweede commercial van het Rotterdamse bedrijf op de buis te zien.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Wouter Blok van Google naar Coolblue
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.