Twinkle | Digital Commerce

‘Mobiele app mijlpaal in digitale ambitie WE Fashion’

2017-11-09
180101

WE Fashion heeft een mobiele applicatie gelanceerd. De app is onder andere voorzien van een store locator en van scanfunctionaliteit. De half miljoen leden van loyaliteitsprogramma ‘We is Me’ genieten extra service via de app.

De WE Fashion app is sinds kort te downloaden in de App Store van Apple en Google Play voor Android. Gebruikers kunnen mobiel bestellen, realtime online en offline voorraden inzien, fysieke winkelinformatie tot zich nemen en daarnaast onder andere blogs lezen en delen.

Anker van klantenprogramma
Loyaliteit is zeker zo belangrijk als verkoop, blijkt uit de woorden van de nieuwe ceo Joris Aperghis over de app. Hij spreekt van een ‘mijlpaal in de digitale ambitie’ van de nummer 98 in de Twinkle100. ‘We lanceren hiermee het anker van het We is Me klantenprogramma, dat onze 250 Europese winkels en ons online platform met elkaar verbindt’ laat hij optekenen. ‘Niet met een ouderwets pasje, maar een dynamische app die niet alleen handig is, maar ook cool. WE Fashion creëert hiermee een directe toegang tot de jaszak van onze doelgroep. Nu al is 50 procent van ons online verkeer mobiel. Met deze app zal dat alleen nog maar toenemen.’

Members
Ingelogde members ontvangen persoonlijke aanbiedingen in de app, op basis van hun winkelgedrag. Ze krijgen eerder toegang tot uitverkopen en ze worden voortaan ook mobiel gewezen op uitnodigingen voor events en previews van collecties. Bovendien kunnen leden zich makkelijk in de fysieke winkels van WE Fashion identificeren met hun telefoon.