Twinkle | Digital Commerce

Laatste kans: doe mee met de Cross Border Challenge

2017-05-27
180101
  • 1:30

Online retailers met een cross-border ambitie kunnen zich nog tot 27 augustus aanmelden voor de Cross Border Challenge. Genomineerden krijgen de mogelijkheid om met ondersteuning van een fors sponsorpakket de grens over te gaan.

Wilt u een nieuwe buitenlandse markt veroveren? Doe dan mee aan de Cross Border Challenge. De Cross Border Challenge is een gezamenlijk initiatief van Dexport en Twinkle met de bedoeling e-tailers een vliegende start in het buitenland te laten maken. Het gaat erom dat u in een nieuwe markt binnen 365 dagen probeert om uw doelstelling te realiseren.

Sponsors
Op 10 september vindt de tweede editie van het Cross Border E-commerce Event plaats in Bunnik, voor e-commerce bedrijven die willen aanhaken bij actuele cross-border ontwikkelingen en internationaal willen uitbreiden. De Crossborder Challenge is bedoeld voor webwinkels die hun grenzen willen verleggen. DHL Global Mail, DocData Payments, Asendia, Dexport, Transfer en Ecommerce Managers hebben zich aan de Challenge verbonden en zullen de genomineerden ondersteunen in hun uitdaging.

De stap wagen
Wie de stap wil maken moet zich vóór 27 augustus aan melden op Crossborderevent.com. Uit de inzendingen worden op 3 september drie genomineerden geselecteerd. Zij worden uitgenodigd om op 10 september tijdens het Cross Border E-commerce Event hun case te presenteren. De winnaar – degene die zijn uitdagende  doelstelling heeft behaald of zelfs heeft overtroffen – wordt bekend gemaakt tijdens het Cross Border E-commerce Event volgend jaar. Het bedrijf in kwestie mag vervolgens een jaar lang buttons en banners met ‘Winnaar Cross Border Challenge’ voeren in zijn uitingen en het krijgt een ticket voor de Global E-commerce Summit in Barcelona.

Op dit moment strijden Lady’s Secret en Prins Petfoods om de winst. Tijdens het aanstaande Cross Border E-commerce Event wordt de winnaar bekend gemaakt.