De ANWB vraagt zijn leden om via The Social Shop zijn wegenwachtservice te verkopen. Daarmee is de ANWB na Bol.com de tweede partij uit de Twinkle100 die deelneemt aan The Social Shop.
The Social Shop biedt tevreden consumenten de mogelijkheid diensten of producten niet alleen aan te bevelen, maar ook door te verkopen. Ze kunnen een eigen online winkeltje openen en hun contacten daar via social media op attenderen. Wanneer leden van de ANWB in hun eigen shop de wegenwachtservice verkopen, ontvangen zij een beloning van twintig euro, meldt de belangenvereniging voor automobilisten.
Meer producten
‘De wegenwacht is een typisch product waar mensen enthousiast over zijn’, zegt Mark Boekraad, manager campagnes bij de ANWB. ‘Het is nou eenmaal vaak een enorme opluchting om snel weer op pad te kunnen na een pechgeval. In eerste instantie dagen we leden uit om het product “wegenwacht” te verkopen. Maar we sluiten niet uit dat we in de toekomst ook onze leden gaan vragen om andere typische ANWB-producten en diensten te verkopen.’
Bijna vijftigduizend shops
Naast Bol.com en de ANWB participeren de bedrijven Energie Direct, De Hypotheker, Oxfam Novib Sabon, Anderzorg, Belvilla en Be In Shape (BIS) in The Social Shop. Sinds de lancering van het concept openden bijna vijftigduizend consumenten een eigen shop, meldt het Amsterdamse bureau Favela Fabric, dat eigenaar is van The Social Shop.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
ANWB-leden openen online winkels in The Social Shop
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.