Twinkle | Digital Commerce

The Sting opent webwinkel met paspop

2017-11-11
180101
  • 1:03

The Sting heeft een webwinkel geopend op een platform van Hybris. De site is opgeleverd door Oramon. Die nieuwe e-business provider is opgezet door een groep voormalige werknemers van het failliete Unic.


Thesting.com
is het eerste project dat Oramon in zelfstandigheid heeft opgeleverd, laat het bedrijf weten aan Twinkle. De shop is onder meer voorzien van een virtuele paspop: ‘Mijn Paspop kun je personaliseren; de maten, de lengte en het gezicht kun je aanpassen aan jouw persoonlijke gegevens’, luidt de belofte op de site. De avatars kunnen ieder moment worden gewijzigd, looks kunnen worden bewaard en gedeeld via Facebook en Twitter.

Afhalen en bezorgen
The Sting biedt webshoppers de optie producten gratis af te halen in een van zijn 74 Nederlandse winkels. Voor bezorging door PostNL of afhalen bij een PostNL Servicepunt brengt de kledingketen 3,95 euro in rekening.

Mobiele apps

The Sting heeft ook mobiele apps gekregen voor iOs en Android. Mobiel aankopen doen kan (nog) niet, wel kunnen gebruikers een shopping trip naar Londen winnen als ze hun kassabon inscannen.
  
NB: In het nieuwe nummer van Twinkle vindt u een uitgebreid artikel over de (on)mogelijkheden met virtueel passen.