Micatuca.nl biedt fysieke woonwinkels een online platform om hun e-commerce ambities te ondersteunen. In de webwinkel zijn voornamelijk meubels uit het midden- en hogere segment te koop.
Micatuca.nl heeft als doel om de lokale ‘home & deco-markt’ te ondersteunen, door producten die vaak alleen in fysieke winkels verkrijgbaar zijn online aan te bieden en vindbaar te maken voor een groter publiek. De webwinkel omvat een verzameling van items uit diverse soorten winkels. Bij elk artikel kan de klant kiezen bij welke fysieke winkel hij het product wil bestellen.
‘Gebalanceerd aanbod’
De nieuwe webwinkel biedt een mix van producten van ‘grote retailers’ en kleinere lokale boetiekjes. ‘We proberen het verschil te maken met producten van grote retailers, geselecteerd op merk en beschikbaarheid, en items van kleinere winkels en boetieks, geselecteerd op hun unieke karakter en uitstraling. Door deze krachten te bundelen, ontstaat een heel mooi gebalanceerd aanbod’, vertelt medeoprichter en directeur Rutger Beumer aan Twinkle.
Concurrentie
Micatuca concurreert met andere woonplatformen als het onlangs geopende Levaleva.nl, dat ook aanbod van fysieke winkels bundelt. Het Duitse Home24, sinds een goed half jaar ook in ons land actief, besloot juist alleen nog maar eigen assortiment te verkopen op zijn website.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Micatuca.nl: nieuwe verkoopsite voor fysieke woonwinkels
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.