De inschrijving voor de Thuiswinkel Awards 2013 is geopend. Grote en kleinere webwinkeliers kunnen een gooi doen naar publieksprijzen in 28 categorieën. Nieuw dit jaar zijn 5 deelvakprijzen, die naast de 4 bestaande vakprijzen worden uitgereikt.
In maart wordt bekend welke online retailers zich de opvolgers mogen noemen van Coolblue, Chocstar, Greetz en Intrastores, dit jaar winnaars van de vakprijzen voor respectievelijk de beste webwinkel, de beste startende webwinkel, de beste mobiele webwinkel en de beste cross-border webwinkel.
Nieuwe prijzen
De Stichting Nationale Thuiswinkel Awards wil bij het toekennen van de vakprijzen meer aandacht geven aan de afzonderlijke stappen in het koopproces. Dit betekent dat er bij de Thuiswinkel Awards 2013 gestreden gaat worden om 5 nieuwe vakprijzen op deelgebieden van e-commerce.
- Online Marketing Award
- Product Experience Award
- Easy Buying Award
- Fantastic Fulfilment Award
- Customer Centricity Award
Publieksprijzen
Behalve de 9 vakprijzen zijn er deze editie 56 publieksprijzen te winnen, gelijkelijk verdeeld over twee categorieën. Om deel te nemen is een minimale jaaromzet van een half miljoen euro vereist. De inschrijving voor de XL-shops staat open voor online retailers met een omzet van 5 miljoen euro of meer. De grens tusen de grote en de kleinere webwinkels ligt 3 miljoen euro hoger dan vorig jaar.
NB: In het volgende nummer van Twinkle leest u meer over de Thuiswinkel Awards 2013.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Vijf nieuwe deelvakprijzen bij Thuiswinkel Awards
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.