Twinkle | Digital Commerce

Wehkamp.nl beconcurreert Bol.com met ‘Mama en Kind’

2017-05-27
180101
  • 0:51

Wehkamp.nl bundelt zijn assortiment voor (aanstaande) moeders op zijn website onder de noemer ‘Mama & Kind’. Daarmee biedt het bedrijf uit Zwolle een alternatief voor de babywinkel die Bol.com in maart opende. Met dat verschil dat Wehkamp.nl ook kleding aanbiedt.

Wehkamp.nl zegt vrouwen vanaf het moment dat ze zwanger zijn te willen ontzorgen door hun ‘gemak, relevante informatie, actuele producten en oplossingen’ te bieden. Het assortiment van ruim 8.300 artikelen bestaat uit meubels, kinderwagens, bad- en verzorgingsartikelen, luiers en voeding. Anders dan Bol.com biedt Wehkamp.nl ook positiekleding, babykleding, meisjes- en jongenskleding aan op het platform.

Voedingsmenu's
Wehkamp.nl heeft complete voedingsmenu’s samengesteld voor kinderen in verschillende levensfases, met weekmenu’s voor kinderen met een voedselallergie. Daarbij kreeg de online retailer input van een voedingsdeskundige van Nutricia (Nutrilon, Olvarit, Bambix), waarmee een strategische samenwerking werd gesloten.