Twinkle | Digital Commerce

Twinkle ruimt op - week 43

2017-05-27
170130
  • [nieuws]
  • 1:13

De redactie van Twinkle maakt dagelijks een selectie uit het brede nieuwsaanbod over e-commerce. We kunnen niet overal ons licht over laten schijnen, maar willen u wel graag attenderen op artikelen van andere bronnen die volgens ons het lezen waard zijn.

Daarom houdt Twinkle iedere maandag een ‘opruimactie’, waarin we koppen plaatsen met een link naar externe bronnen. Dan weet u zeker dat u niks gemist heeft.

Week 43:

Maandag 24 oktober

EBay lets people shop via interactive windows, Mobilecommercedaily.com

Netflix will launch in the UK and Ireland, Thenextweb.com

Google's iTunes-rivaal stuit op verzet labels, Bright.nl
 
Dinsdag 25 oktober

Zusterbedrijf Blue Mango lanceert premium affiliatenetwerk, Emerce.nl

Unilever ziet haar eigen merken graag online, Webwinkelweblog.nl

Four out of five luxury brands now have e-commerce sites, Internetretailer.com

Woensdag 26 oktober

Otto komt met eigen reclameprogramma, Retailnews.nl

Fruitylicious – leverancier van Greetz, Agf.nl

Karl Lagerfeld lanceert internetmerk ‘Karl’, Hyped.nl
 
Donderdag 27 oktober

Jumbo lanceert extra online services, Marketingtribune.nl

Mobile payments are going Dutch, Mobilepaymentstoday.com

Google zahlte 114 Millionen Dollar für DailyDeal, Deutsche-startups.de
 

Vrijdag 28 oktober

Nieuw in Google Analytics: non-interaction events, Frankwatching.com

TV payments now a reality in the UK, Internetretailing.net


Amazon patenteert gelimiteerde cadeaubon, Telegraaf.nl
   

De opruiming van week 42 vindt u hier. Die van week 41 hier.

Klik voor alle headlines van Twinkle van deze en afgelopen maand.