Donderdag 9 juni 2011

5450 keer gelezenNu reageren

Kiala en Shop2market winnaars Red Herring

Kiala en Shop2market winnaars Red Herring

Kiala en Shop2market hebben een Red Herring 100 Europe Award 2011 in de wacht gesleept. De prijzen van het gelijknamige zakelijke technologieblad worden jaarlijks vergeven aan de meest vooruitstrevende en innovatieve technologiebedrijven van Europa.

Livebookings, het Engelse moederbedrijf van Iens.nl, viel ook in de prijzen. De redactie van het magazine beoordeelde de bedrijven op kwantitatieve en kwalitatieve criteria, technologische innovatie, financiële prestaties, strategie en kwaliteit van management. Met de Europese prijs op zak, is het de bedoeling dat de Red Herring-winnaars het opnemen tegen andere continenten om een plek in de Global 100 te veroveren.

Kiala, dat onlangs Bol.com als klant binnenhaalde, biedt webshops afhaalpunten waar de consument zijn pakketje kan ophalen, maar ook weer kan aanbieden voor retour. In totaal verwerkte het bedrijf vorig jaar in totaal ruim 14 miljoen pakketten in de Benelux, Frankrijk en Spanje. In ons land wil Kiala op korte termijn groeien naar zeshonderd afhaallocaties.

Shop2market viel onlangs nog een Thuiswinkel Innovatie Award ten deel. De jury onder leiding van Cor Molenaar waardeerde de campagne-managementtool waarmee retailers al hun betaalde online campagnes kunnen beheren met de prijs voor Marketing Innovatie.

Andere Nederlandse bedrijven die in de prijzen vielen zijn Blue Billywig, CM Telecom, Intrinsic-ID, one2many, Publitas, RES Software en USoft. Alle winnaars vindt u hier.

Vorig jaar was Copernica één van de honderd winnaards van Red Herring 100 Europe Award 2010.

 
 

0

Onderwerp(en) & tags voor dit artikel:

- Pakketverzending (Logistiek)
- Post- en pakketverzenders (Logistiek)
- Webanalytics (Marketing)



Geef nu als eerste een reactie op:
Kiala en Shop2market winnaars Red Herring

 









  Code (zie plaatje hierboven)



Uw reactie wordt onder bovengenoemd artikel geplaatst. De redactie van Twinkle behoudt zich het recht voor om reacties te verwijderen in geval ze niet ter zake doen, commercieel of kwetsend zijn. Alle reacties zijn te allen tijde voor verantwoordelijkheid van de inzender.