Door een fusie tussen Zanox, Affiliate Window en Buy.at zijn de drie partijen gezamenlijk Europees marktleider op het gebied van performance based online-marketing, met een omzet van ongeveer 323 miljoen euro in 2009. 13 procent meer dan Tradedoubler, de nummer twee van vorig jaar.
Klantenbestand
Door de samenwerking komt het totale klantenbestand van de Zanox Groep - de drie partijen - op 3300 adverteerders te liggen. In Groot-Brittannië zal de groep opereren onder de merknamen Affiliate Window en Buy.at, die daar een sterk merk hebben opgebouwd. In de rest van Europa zal het merk Zanox worden gevoerd.
Groeiplannen
Roger Kenbeek, algemeen directeur van Zanox Benelux, zegt in een persbericht: ‘Wij kunnen adverteerders nu meer bereik leveren en onze publishers een groter aanbod van campagnes.’ Tevens laat hij weten dat de Zanox Groep grotere groeiambities heeft voor de toekomst. ‘De toekomst van de performance marketing ligt volgens ons in de verdere innovatie van ons technologisch platform. Als je display- en search marketing wilt omzetten naar transacties, zullen wij onze partners ook de tools moeten aanleveren om deze traffic te optimaliseren naar conversies. Wij zien grote kansen binnen de social media en mobiel internet’, aldus Kenbeek.
Zanox, Affiliate Window en Buy.at bundelen hun krachten
2010-07-20T10:33:00
2017-05-27
180101
Dat is een grote fusie in affiliate marketing land, ik ben benieuwd of wij in Nederland hier wat van gaan merken. Jammer dat het systeem van Zanox in Nederland gebruikt gaat worden, dit is persoonlijk niet mijn favoriet....
---------
zelf.nl reviews