Twinkle /Meeste-reacties - RSS feed http://www.twinklemagazine.nl/meeste-reacties/index.xml?feed=rssTwinkle RSS-feeden-usFri, 12 Feb 2016 12:50:17 +0100Fri, 12 Feb 2016 12:50:17 +0100http://www.twinklemagazine.nl/informatie-RSS/Twinkle RSSmarieke@twinklemagazine.nl (Marieke Verdonk)webmaster@twinklemagazine.nl (Webmaster TwinkleMagazine.nl)60 ‘Er is geen reden voor schrappen gratis thuisbezorging’ http://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2016/01/er-is-geen-reden-voor-schrappen-gratis-thuisbezorging/index.xml De afgelopen week stond het gratis thuisbezorgen door online retailers ter discussie. Er zouden hierdoor onder andere teveel busjes rondrijden. ‘Ik zie geen enkele reden waarom gratis thuisbezorging door webwinkels niet mogelijk is’, zegt Cor Molenaar.

]]>
Mon, 18 Jan 2016 08:18:03 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2016/01/er-is-geen-reden-voor-schrappen-gratis-thuisbezorging/index.xml
‘Drukste dag in Nederlandse webwinkelgeschiedenis’ http://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2015/12/drukste-dag-ooit-in-nederlandse-webwinkelgeschiedenis/index.xml Nederlandse webwinkeliers moeten vandaag flink aan de bak. Bol.com rekent op een verzendrecord van 350.000 pakjes. ‘Ik verwacht twee miljoen mensen in onze winkel. Je moet er niet aan denken dat al die mensen in een winkelpand samenkomen.’

]]>
Mon, 21 Dec 2015 10:44:17 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2015/12/drukste-dag-ooit-in-nederlandse-webwinkelgeschiedenis/index.xml
'Bijna helft shoppers zoekt actief naar keurmerk in webshop' http://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2016/01/bijna-helft-shoppers-zoekt-actief-naar-keurmerk-in-webwinkel/index.xml Consumenten zijn nogal sceptisch als het gaat om Nederlandse keurmerken voor producten of diensten. Desalniettemin zoekt 43 procent van de consumenten actief naar een keurmerk in een webwinkel. Deze stempels zijn zeker van belang.

]]>
Thu, 07 Jan 2016 08:41:00 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2016/01/bijna-helft-shoppers-zoekt-actief-naar-keurmerk-in-webwinkel/index.xml
Kijkshop daagt pure players uit http://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2016/01/kijkshop-daagt-pure-players-uit/index.xml Kijkshop zet in op een 'hybride omnichannelstrategie' om zich te kunnen meten met pure players als Coolblue en Wehkamp. ‘Zij kunnen nu niet binnen twee uur thuisbezorgen, daarin maken wij het verschil’.

]]>
Thu, 21 Jan 2016 14:11:55 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2016/01/kijkshop-daagt-pure-players-uit/index.xml
Omzet iBood loopt terug http://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2015/12/omzet-ibood-loopt-terug/index.xml Uit een cijferbericht van de Duitse Metro Group blijkt dat iBood een jaaromzet van 33 miljoen euro heeft gedraaid. Dat is enkele miljoenen minder dan het boekjaar ervoor. Onder de vleugels van Media Saturn maakt iBood een professionaliseringsslag.

]]>
Thu, 17 Dec 2015 11:07:14 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2015/12/omzet-ibood-loopt-terug/index.xml