Twinkle /Meeste-reacties - RSS feed http://www.twinklemagazine.nl/meeste-reacties/index.xml?feed=rssTwinkle RSS-feeden-usWed, 02 Sep 2015 14:43:54 +0100Wed, 02 Sep 2015 14:43:54 +0100http://www.twinklemagazine.nl/informatie-RSS/Twinkle RSSmarieke@twinklemagazine.nl (Marieke Verdonk)webmaster@twinklemagazine.nl (Webmaster TwinkleMagazine.nl)60 PostNL: één op de vijf pakjes vertraagd door staking http://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2015/07/postnl-een-op-de-vijf-pakjes-vertraagd-door-staking/index.xml De stakingen van zelfstandige pakketchauffeurs bij PostNL houden aan. Uit een nieuw bericht op de site van het bedrijf blijkt de omvang van de hinder: 20 procent van de pakketten wordt door de staking niet op tijd afgeleverd.

]]>
Thu, 16 Jul 2015 08:11:55 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2015/07/postnl-een-op-de-vijf-pakjes-vertraagd-door-staking/index.xml
Leon Kramer: ‘Je kunt Beslist.nl zien als een coöperatie’ http://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2015/08/leon-kramer-je-kunt-beslist.nl-zien-als-een-cooperatie/index.xml Beslist.nl introduceerde dit voorjaar nieuwe klikvergoedingen. Hoewel er klachten volgden, daalde het aantal aangesloten webshops niet of nauwelijks. ‘We zien dat klanten cost per click nu beter begrijpen. Liever cps? Ook prima.’

]]>
Thu, 27 Aug 2015 09:21:44 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2015/08/leon-kramer-je-kunt-beslist.nl-zien-als-een-cooperatie/index.xml
Picnic is een rare marketingfrats http://www.twinklemagazine.nl/weblog/2015/08/picnic-is-rare-marketingfrats/index.xml De kans dat de nieuwe online supermarkt Picnic het gaat redden acht Paul Moers uitermate klein. De retailexpert spreekt van een rare marketingfrats. Hij legt uit waarom.

]]>
Thu, 06 Aug 2015 09:38:19 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/weblog/2015/08/picnic-is-rare-marketingfrats/index.xml
Beslist.nl wijst op zekerheid in nieuwe campagne http://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2015/07/beslist-wijst-op-zekerheid-in-nieuwe-campagne/index.xml In een nieuwe campagne positioneert Beslist.nl zich als leverancier van zekerheid voor webshoppers. ‘Het grootste online winkelcentrum’ is als pay-off vervangen door ‘Beslissen met zekerheid’.

]]>
Mon, 13 Jul 2015 15:51:32 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2015/07/beslist-wijst-op-zekerheid-in-nieuwe-campagne/index.xml
‘Extreme warmte biedt miljoenen extra voor webshops’ http://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2015/07/extreme-warmte-zorgt-voor-extra-inkomsten-webwinkels/index.xml Het extreem warme zomerweer van de afgelopen dagen heeft Nederlandse consumenten meer online laten kopen. Dat zegt Thuiswinkel.org-directeur Wijnand Jongen. Het gaat volgens hem om ‘een aantal miljoenen euro’s’ extra omzet voor webwinkels.

]]>
Mon, 06 Jul 2015 10:28:00 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/nieuws/2015/07/extreme-warmte-zorgt-voor-extra-inkomsten-webwinkels/index.xml