Twinkle /Achtergronden/Klantcontact/Klantcontactkanalen - RSS feed http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/index.xml/Klantcontact/Klantcontactkanalen?feed=rssTwinkle RSS-feeden-usWed, 24 May 2017 11:43:49 +0100Wed, 24 May 2017 11:43:49 +0100http://www.twinklemagazine.nl/informatie-RSS/Twinkle RSSmarieke@twinklemagazine.nl (Marieke Verdonk)webmaster@twinklemagazine.nl (Webmaster TwinkleMagazine.nl)60 Mysteryshopper bezoekt kleertjes.com http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/05/mysteryshopper-bezoekt-kleertjes.com/index.xml Mysteryshopper Jurgen Nijhuis bezoekt voor Twinkle webshops uit de Twinkle100. Streng, kritisch en rechtvaardig beoordeelt hij de sites op een flink aantal punten. Dit keer bezoekt hij kleertjes.com.

]]>
Tue, 16 May 2017 09:08:06 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/05/mysteryshopper-bezoekt-kleertjes.com/index.xml
Fietsenwinkel.nl: waarom fietsen net ijsjes zijn http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/04/fietsenwinkel.nl-waarom-fietsen-net-ijsjes-zijn/index.xml Onder IBG opende Fietsenwinkel.nl in 2016 zeven fysieke winkels, vergaarde het honderd extra servicepartners en zette het voet aan de grond in Scandinavië. De onderneming schakelt naar de volgende versnelling.

]]>
Tue, 25 Apr 2017 13:08:53 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/04/fietsenwinkel.nl-waarom-fietsen-net-ijsjes-zijn/index.xml
Mysteryshopper bezoekt Nike.com http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/04/mysteryshopper-bezoekt-nike.com/index.xml Mysteryshopper Jurgen Nijhuis bezoekt voor Twinkle webshops uit de Twinkle100. Streng, kritisch en rechtvaardig beoordeelt hij de sites op een flink aantal punten. Dit keer bezoekt hij Nike.com.

]]>
Tue, 18 Apr 2017 07:43:19 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/04/mysteryshopper-bezoekt-nike.com/index.xml
Nextail: kwalitatieve leads uit eigen vijver http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/04/nextail-kwalitatieve-leads-uit-eigen-vijver/index.xml Met retailformules als Blokker, Leen Bakker, Intertoys en Xenos heeft Blokker Holding een enorm potentieel aan nieuwsbriefabonnees. Om hiervoor zoveel mogelijk opt-ins te behalen organiseerde Nextail een omnichannel winactie.

]]>
Tue, 04 Apr 2017 12:15:33 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/04/nextail-kwalitatieve-leads-uit-eigen-vijver/index.xml
Create2Fit: ‘We waren een olietanker aan het slepen’ http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/03/create2fit-we-waren-een-olietanker-aan-het-slepen/index.xml Tom Coronel en Marc Koster zitten weer aan het stuur bij Create2Fit. Na een forse reorganisatie gaat het Naardense clicks and bricks-bedrijf weer helemaal terug naar de basis: beleving, specialisme en service.

]]>
Thu, 30 Mar 2017 12:20:59 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/03/create2fit-we-waren-een-olietanker-aan-het-slepen/index.xml
Mysteryshopper bezoekt Kijkshop.nl http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/03/mysteryshopper-bezoekt-kijkshop.nl/index.xml Mysteryshopper Jurgen Nijhuis bezoekt voor Twinkle webshops. Streng, kritisch en rechtvaardig beoordeelt hij de sites op een flink aantal punten. Dit keer bezoekt hij Kijkshop.nl.

]]>
Tue, 21 Mar 2017 09:07:39 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/03/mysteryshopper-bezoekt-kijkshop.nl/index.xml
Kansen voor virtual en augmented reality in retail http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/03/kansen-voor-virtual-en-augmented-reality-in-retail/index.xml Online shoppen is gemakkelijk. Het gaat snel, de prijzen zijn vaak lager dan in de winkel en meestal is het productassortiment ook groter. Maar tot nu toe ontbreekt een belangrijk element dat het fysieke winkelen juist leuk maakt: de interactie met de producten.

]]>
Mon, 20 Mar 2017 15:44:03 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/03/kansen-voor-virtual-en-augmented-reality-in-retail/index.xml
Spraakherkenning: first movers advantage http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/02/spraakherkenning-first-movers-advantage/index.xml Het is je vast niet ontgaan, de grote technologiebedrijven hebben zwaar geïnvesteerd in technologie voor spraakherkenning en voice assistants. We hebben Siri (Apple), Cortana (Microsoft), de Assistant van Google en natuurlijk Alexa van Amazon.

]]>
Fri, 17 Feb 2017 13:58:16 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/02/spraakherkenning-first-movers-advantage/index.xml
De concurrentievoordelen van clicks én bricks http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/02/de-concurrentievoordelen-van-clicks-en-bricks/index.xml De omzet van webwinkels zonder fysieke vestiging is vorig jaar fors harder gestegen dan de omzet van online retailers met winkels. De grote vraag is natuurlijk: hoe kunnen retailers met een omnichannel-marktbenadering beter gaan concurreren met hun ‘pure play’-collega’s?

]]>
Wed, 15 Feb 2017 12:09:55 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/02/de-concurrentievoordelen-van-clicks-en-bricks/index.xml
Pimmr leert van gebruikers http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/02/pimmr-leert-van-gebruikers/index.xml Gezellig en lekker uit eten! Maar snel een restaurant vinden dat jij écht leuk vindt is nog niet zo makkelijk: bestaande diensten gaan uit van algemene ratings of reviews van anderen, zodat je alsnog moet bepalen of het wel bij jou past.

]]>
Tue, 14 Feb 2017 14:01:08 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/02/pimmr-leert-van-gebruikers/index.xml
Vijf online ondernemers over hun focus in 2017 http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/01/vijf-online-ondernemers-over-2017/index.xml Kostelijk, artificial intelligence, chatbots, crowdlending en andere krachttermen. Maar wanneer is er echt sprake van een positieve bijdrage aan de klantervaring? Wat verwachten e-commerce ondernemers van 2017?

]]>
Tue, 17 Jan 2017 13:03:22 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/01/vijf-online-ondernemers-over-2017/index.xml
To influence or not to influence http://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/01/to-influence-or-not-to-influence/index.xml Steeds meer bedrijven schakelen social influencers in om hun merk of product te promoten op social media, om klantloyaliteit te stimuleren of om meer naamsbekendheid te krijgen. Hoe werkt dit in de praktijk? Een gesprek met twee pioniers: Hema en Torfs.

]]>
Wed, 11 Jan 2017 14:17:18 GMThttp://www.twinklemagazine.nl/achtergronden/2017/01/to-influence-or-not-to-influence/index.xml