Michel Schaeffer werkt al ruim 13 jaar bij Bol.com, maar nog elke dag lijkt het alsof het de eerste is. ‘Iedere dag is weer het begin van een nieuwe journey. Er blijven allemaal nieuwe horizonnen ontstaan en dat maakt dit vak ook zo ongelooflijk leuk.’
Dat zegt marketingdirecteur Schaeffer in gesprek met Monday Morning Movies, een inspiratieplatform over e-commerce van de Belgische Indie Group. Het interview vond plaats in Barcelona, waar vorige week de European E-commerce Awards werden uitgereikt. Bol.com ontving er de Entrepreneurial Award, een prestigieuze prijs voor webwinkeliers die eerder nationaal werden gelauwerd.
Succesfactoren
Aan interviewer Cis Scherpereel vertelt Schaeffer onder andere over Plaza, Bol.com’s activiteiten op de Belgische markt, themawinkels en over customer centric selling op basis van big data. U kunt het gesprek hieronder bekijken:
Na de winst van de belangrijkste Thuiswinkel Award zei Schaeffers directiegenoot Daniel Ropers tegen Twinkle: ‘Dit is nog maar het begin. De komende drie jaar zullen we in de retail meer verbeteringen zien dan in de afgelopen tien jaar.’ Het interview met Bol.com’s managing director vindt u hier.
NB: meer video’s van Monday Morning Movies vindt u binnenkort op deze site.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Michel Schaeffer (Bol.com): 'Iedere dag een nieuwe horizon'
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.