Twinkle | Digital Commerce

De Nieuwe Zaak onderdeel van United Playgrounds

2023-07-11
1000562
  • [nieuws]
  • 0:52

E-commerce specialist De Nieuwe Zaak sluit aan bij Digital Marketing Group United Playgrounds.

Door de overname kan De Nieuwe Zaak naar eigen zeggen met een breder pakket aan services beter inspelen op grotere en complexere vraagstukken bij haar klanten. Eerder dit jaar nam United Playgrounds al agency Globrands over.

‘In 17 jaar zijn we een prominente speler geworden in de e-commerce sector. Ik ben enorm blij dat we samen met United Playgrounds de volgende stap kunnen zetten. In deze groep worden we nog relevanter voor onze klanten en medewerkers’, stelt Jurriën Kerstholt, oprichter van De Nieuwe Zaak.

Managing Director Johan Keurentjes van De Nieuwe Zaak vult aan: ‘Het is een logische stap voor DNZ omdat we de ambitie hebben om onze klanten en medewerkers continu te laten groeien door een volgende stap te zetten in digitale volwassenheid.’

United Playgrounds heeft bekende klanten zoals Red Bull, T-Mobile, Mollie, Holland & Barrett, Just Eat Takeaway.com en Coca-Cola. De Nieuwe Zaak werkt voor bekende retailers als Onlineverf.nl, Bouwmaat, Makro en Jeans Centre.