Bandenhandelaar Delticom heeft online supermarkt Allyouneedfresh doorverkocht aan concurrent Bünting e-commerce. Zij stoppen met de webshop en willen het klantenbestand overnemen voor hun eigen merken.
Amper twee jaar geleden wisselde Allyouneedfresh nog van eigenaar. De Duitse post- en pakketdienst DHL verkocht de online supermarkt aan bandenspecialist Delticom. Op zijn beurt verkoopt die de webshop nu door aan concurrent Bünting e-commerce, zo is te lezen op Supermarktblog. Het merk Allyouneedfresh wordt daarmee stopgezet. Op de website worden mensen direct doorgeleid naar myTime.de
Bünting wil het klantenbestand gebruiken voor haar eigen merken myTime.de en combi.de. Klanten van Allyouneedfresh hebben een e-mail ontvangen waarin wordt gevraagd of ze willen overstappen naar één van de merken van Bünting, in ruil voor een welkomstvoucher van 10 euro.
Er is op dit moment 0 keer gereageerd op:
Delticom verkoopt Allyouneedfresh aan concurrent
Je kunt niet meer reageren op dit artikel.