Twinkle | Digital Commerce

Hudson’s Bay heeft geen webshop meer

2019-09-27
1000562
  • [nieuws]
  • 0:55

Een nieuwe stap in het vertrek van Hudson’s Bay in Nederland is gezet: de warenhuisketen heeft zijn webshop verwijderd.

Begin deze week was de Nederlandse webshop van Hudson’s Bay ineens uit de lucht. Wie op de site kwam, kreeg alleen een melding te zien dat de webshop tijdelijk niet beschikbaar was. Aan De Telegraaf liet een woordvoerder weten dat er gebouwd werd aan een nieuwe site. Opvallend, aangezien onlangs bekend werd dat Hudson’s Bay uit het Nederlandse retaillandschap verdwijnt.

Doorverwijzen

Sinds gisteren is de site echter weer online, zonder shopfunctie weliswaar. Consumenten die online nog even wat willen kopen bij het warenhuis, alvorens deze definitief vertrekt, komen dus bedrogen uit. Hudson’s Bay verwijst klanten door naar de fysieke vestigingen en stelt: ‘Vanaf 19 september is onze webshop niet meer actief. In de komende fase willen wij ons concentreren op de winkels en onze gasten om iedereen daar een zo compleet mogelijk assortiment te kunnen aanbieden.’ Tot aan het einde van het jaar zijn klanten nog welkom in de winkels, aldus het bedrijf.