Twinkle | Digital Commerce

Intertoys introduceert loyaliteitsprogramma

2018-11-30
1024512
  • 1:08

Intertoys heeft sinds kort een eigen loyaliteitsprogramma: 'Club Intertoys'. Klanten die lid worden, ontvangen via die weg promoties, kortingen en prijsvragen.

'In de eerste twee weken hebben al duizenden enthousiaste ouders zich aangemeld', zegt Veerle Focke, woordvoerder van de speelgoedketen, tegen Twinkle. Dat kan via één van de vierhonderd winkels of via de speciaal gecreëerde online omgeving van 'Club Intertoys'.

Onder de nieuwe aanwas verloot Intertoys momenteel een giftcard van 100 euro. Ook ontvangen kinderen van clubleden een verrassing op hun verjaardag en staat er voor kerst iets op de planning 'waar menig kinderhart harder van gaat kloppen.'

Gepersonaliseerde kortingen

Focke: 'Via Club Intertoys kunnen we gerichter met onze klanten communiceren. We gaan ouders die lid zijn, namelijk voorzien van speciale aanbiedingen op de producten waar hun kinderen graag mee spelen, en zetten net dat stapje extra door ze af en toe een leuk cadeautje te sturen. Omdat we weten dat uitstapjes met het gezin belangrijk zijn, gaan we ook deze - samen met onze partners - vanaf volgend jaar aanbieden in Club Intertoys.'

Transformatie

Intertoys viel tot een jaar geleden onder de vleugels van Blokker Holding, dat de keten overdeed aan Alteri Investors. Vlak daarvoor vernieuwde Blokkers online organisatie Nextail het webplatform van Intertoys, dat transformeerde in een marktplaats.