Twinkle | Digital Commerce

Thuisbezorgd zet stap in b2b-strategie; bedrijfslunches op Schiphol

2018-09-28
1000562
  • [nieuws]
  • 0:59

Medewerkers van Schiphol kunnen vanaf vandaag hun lunch bestellen bij Thuisbezorgd en binnen een half uur in ontvangst nemen.

De maaltijdbezorger werkt samen met Amsterdam Airport Schiphol, Vermaat Group en Burger King Foodgroup in een nieuwe bezorgdienst voor bedrijven. Medewerkers die werkzaam zijn in WTC Schiphol Airport, The Outlook en The Base kunnen via Thuisbezorgd.nl eten bestellen van een selectie restaurants dat aanwezig is op Schiphol Plaza.

Aan de dienst doen Burger King, Per Tutti, Happy Seafood en Toko To Go mee. De dienst wordt uitgebreid naar meer restaurants. Medewerkers kunnen dagelijks bestellen van 12:00 uur tot 19:30 uur. ‘We zijn heel blij dat Schiphol de service van Thuisbezorgd.nl heeft gekozen om levering van lunch of avondeten bij de kantoren op Schiphol mogelijk te maken’, aldus Maurine Alma, cmo van Thuisbezorgd.nl.

Branchegenoot

Het leveren aan de werknemers van Schiphol is een volgende stap in de b2b-strategie van de maaltijdbezorgdienst. Enkele maanden geleden kocht Takeaway.com, moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, de Israëlische branchegenoot 10bis. Die laatste verkoopt vooral bedrijfslunches. Takeaway.com ziet veel mogelijkheden in de b2b-markt, verklaarde coo Joerg Gerbid eerder: ‘Met deze deal zullen we in al onze markten een b2b-aanbod kunnen toevoegen.’