Twinkle | Digital Commerce

Bloomon start Nederlandse en Duitse tv-reclames

2017-05-28
180101
  • [nieuws]
  • 0:51

Bloomon zoekt de televisie op voor zijn nieuwste reclamecampagne. De online bloemenaanbieder appelleert aan het 'geluksgevoel dat bloemen geven' in zijn eerste reeks televisiespots, die ook via Facebook verspreid worden.

De nu tweejarige bloemenbezorger koos voor de publieke omroep om de spots uit te zenden. Volgende week starten de commercials ook op de Duitse televisie. 'We willen het goede gevoel natuurlijk zo breed mogelijk verspreiden. Liefst maken we heel Europa happy met onze bloemen,' aldus mede-oprichter Patrick Hurenkamp.

Online zoekt televisie
Ook interieurwebshop VidaXL zocht het televisiepubliek onlangs op voor zijn meest recente reclamecampagne. De nummer 36 van de Twinkle100 zoekt via televisie een 'stopping power' bij de kijkers.

Groeigeld
Bloomon kreeg in 2015 een flinke financiële injectie van investeerders, destijds naar eigen zeggen 'de grootste investering voor een Nederlandse internet start-up binnen één jaar’. Met H&M-zusje & Other Stories opende bloomon in november een pop-upstore in Amsterdam.