Twinkle | Digital Commerce

Wehkamp.nl start met Wanna Have Days

2017-05-27
180101
  • [nieuws]
  • 1:03

Wehkamp.nl is vandaag gestart met de Wanna Have Days, een nieuwe vijfdaagse uitverkoopcampagne. Klanten ontvangen de komende dagen tot 20 procent korting op meer dan 100.000 artikelen.

Met de Wanna Have Days heeft Wehkamp.nl weer een terugkerende uitverkoopperiode geïntroduceerd. ‘In het verleden hadden wij de Korting4daagse’, vertelt een woordvoerder van de RFS Holland Holding-dochter aan Twinkle. ‘De komende jaren willen we consumenten steeds tijdens de Wanna Have Days tot 20 procent korting bieden op veel artikelen.’ In elke productcategorie (bijvoorbeeld wonen, sport, elektronica en kleding) zijn items voor vijf dagen afgeprijsd.

Super wannahaves
‘Naast de “gewone” wannahaves” hebben we een aantal “super wannahaves” geselecteerd waar nog meer korting op geldt’, vertelt de woordvoerder. De korting op de super wannahaves is niet procentueel aangeduid, maar moet duidelijk worden aan de hand van de nieuwe prijs voor het artikel.

Merkpositionering
Onlangs veranderde Wehkamp.nl zijn payoff ‘eerst Wehkamp.nl’ naar 'het grootste online warenhuis van Nederland'. Een nieuwe televisiereclame moet het voor de consument duidelijk maken dat Wehkamp.nl geen postorderaar meer is. In de campagne wordt gewezen op de bekende modelabels waarmee het platform samenwerkt en de groei van het assortiment, ook op het gebied van beauty en living.