Twinkle | Digital Commerce

Onderzoek naar conversieoptimalisatie in Nederland

2017-05-27
155101
  • 0:46

Ter afronding van zijn studie Communicatiesystemen aan de Hanzehogeschool in Groningen onderzoekt René Stuifzand hoe Nederlandse webwinkels hun vindbaarheid en conversie kunnen verhogen. Twinkle participeert in het onderzoek en zal de resultaten daarvan publiceren.

Stuifzand, die zijn onderzoek uitvoert bij online-marketingbureau Traffic4U, sprak met diverse webmarketingdeskundigen en conversie-experts. Op basis van die gesprekken stelde hij een enquête op, met relevante vragen voor webwinkeliers.

Doel van Stuifzands onderzoek is het vinden van effectieve manieren om zoveel mogelijk relevante bezoekers te trekken en bestellingen te genereren. Twinkle, dat webwinkeliers inzicht wil bieden in manieren om hun vindbaarheid en conversie te verhogen, zal de resultaten in de zomer publiceren.

U vindt de enquête hier. De vragen zijn in ongeveer vijf minuten te beantwoorden. Gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld.